پکیج  انیمیشن با اصول پویا نمایی شروع می شود و با آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت انیمیشن پایان می یابد. در ادامه سرفصل دوره های موجود در پکیج را مشاهده می کنید:

اصول پویا نمایی

  • تاریخچه و سبک شناسی انیمیشن
  • آشنایی با تکنیکهای طراحی و ساخت انیمیشن (paper animation-cout out-stop motion-pixelation)
  • آشنایی با نرم افزارهای  (2d(tvpaint- برای طراحی انیمیشن و طراحی فضا
  • طراحی شخصیت و اصول شخصیت پردازی بصورت کارگاهی
  • نمایش انیمیشن
  • آشنایی با اصول جان بخشی یا Animate - اصول دوازده گانه انیمیشن
  • ایده پردازی و فیلم نامه نویسی
  • پبش تولید و انتخاب کانسپت و طراحی استوری بورد و استوری ریل
  • اندازه و نما و آشنایی با دوربین و نور پردازی


فتوشاپ
  • آشنایی با محیط برنامه
  • معرفی فرمتهای تصویری و کاربرد آن
  • آشنایی با مفهوم انتخاب آشنایی با لایه بندی در فتوشاپ
  • آشنایی با ابزارهای انتخاب پیشرفته کاربا Transform
  • کار با ابزار قلم و تنظمات آن
  • کار با ابزارهای متن کار با MASK
  •  


 After Effects
  • آشنایی با محیط کاربری ذخیر ه سازی پروژه - استفاده از افکت ها ورود و خروج فیلم وعکس وصدا و ... استفاده از روش تخته سنجاق و
  • تولید انیمیشن کات اوت و آشنایی با ساخت ریل جهت پیش تولید تیزرهای تبلیغاتی
  • ساخت موشن گرافیک Motion graphic
  • تولید فیلم با استفاده از فریم عکس آشنایی با پنجرهآشنایی با لایه ها و قرار گیری افکت ها در داخل هم مرتب سازی موضوعات و پروژه نورپردازی
  • کار با فریم های کلیدی تدوین در افتر افکت- شرح پنجره لایهایجاد انیمیشن حرکت توپ
  • آشنایی با افکتهای تغییر دهنده - کار با افکتهای تصحیح فریم کار با افکتهای جلوه های طبیعت - کار با افکتهای ذرات particle
  • ساخت افکت انفجار- ساخت افکت حرکت سیارات - کار با افکتهای تصحیح رنگ - کار با ماسک ها - کروماکی و حذف صحنه های دلخواه
  • آشنایی با ساخت استوری برد کار با دوربین - track matt
  • کار با Nullobject - کار با Parent-آشنایی با افکتهای صدا - سینک صدا و تصویر
  • انیمیشن نوشته ها- نورپردازی پیشرفته - ایجاد سایه - حرکت موضوعات با ریتم صدا
  • دوربین گذاری و حرکت سه بعدی - ساخت حرکت پروانه - باز شدن گل و بوته
  • سینک حرکت موضوعات با صحنه Trackmotion - کار با خروجی و تنظیمات آن
  • آشنایی و استفاده با اجرای پلاگینهای Element 3d - Mash -Trapcode Magicbullet - Redgiant
  • کار باافکتهای آماده کامپوزیتوربرای کلیپهای ویدیویی و ووله های تلویزیونی

 Zbrush Beginner to Advance
  • آموزش نرم افزار زیبراش zbrush
  • آموزش طراحی با براشهای حکاکی برای طراحی جمجمه و چهره    
  • آموزش استفاده از لایه های نرم افزار زیبراش
  • نحوه استفاده از آلفا و بافتهایی که در نرم افزار زیبراش طراحی میکنیم    
  • شناخت آناتومی بدن وقرار گیری عضلات ...
  • وارد کردن آبجکتها به نرم افزارهای دیگر سه بعدی    
  • نحوه فرم دهی به اجسام و تغییر آنهاایجاد سطوح سخت و نرم
  • طراحی جواهرات و خراتی روی چوب با براشهای متعدد
  • تبدیل اجسام یا کاراکترهای high polyبه low poly با استفاده از ریتوپولوژی    آموزش
  •  zsphere و طراحی اشکال مختلف و طراحی کاراکتر ...
  • گرفتن uv map با امکانات ساده و صرف زمان کوتاه    
  • آموزش زیبراش با گرایش بازی یا انیمیشن
  • paint کردن بافت و تکسچر بر روی کاراکتر و موضوعات که در خود نرم افزار زیبراش طراحی شده است یا وارد کردن موضوعات از دیگر نرم افزارها و رنگ آمیزی آنها
  •  رندر ونورپردازی و قرار دادن جنسیت و متریال بر روی اجسام
  • معرفی کار در قالب یک ویدیو بعنوان رزومه نمونه کار...

 Real Flow
  • شناخت فضا و کار با کنترلر ها
  • ایجاد rigid body , passive ,soft اجسام نرم و سخت
  • ریزش مایعات در ظرف
  • شبیه سازی سیل و رودخانه
  • Export to maya to mentalray

 Maya1
  • اصول مدلسازي 3D
  • تنظيمات محيط کار
  • طراحی اشیاء ساده واصول طراحی 3بعدی در 4پنجره کاری
  • طراحی کاراکتر هر یک از هنرجویان بر طبق داستان انتخابی
  • طراحی کاراکتر 3دی از روی رفرنس ها یا طراحی های خود هنرجویان با ابزارهای
  • nurbes ,polygon,subdiv
  • sculpt geometry
  • مدلسازی با Toolkit maya
  • کار با پنجره متريال و نسبت دادن به کاراکتر وایجاد بافتهای نرم و برجسته
  • ایجاد متریالهای شيشه و چوب و فلز در مايا، ساخت متريالهاي کاراکتر
  • طراحی محيطی که داستان در آن رخ میدهد
  • کار با ابزار paint effect و ایجاد چمن و درخت و باران و زیر دریا و تمام موضوعات طبیعی جهت طراحی محیط های خارجی
  • اصول کار باuvو پنجره هاي تنظيم، طراحی و ساخت مدل چشم با تکسچر و نود های hypershade
  • مدلسازی high poly low poly
  • انتقال uv به نرم افزار فتوشاپ و ایجاد بافت برای محیط و کاراکتر
  • ایجادbump map , normal map, displase map
  • آماده سازی کاراکتر جهت انیمیت و ریگ کاراکتر
 
 Maya2
  • rig animate
  • ریگ انیمیت
  • تنظيماتtime slider، تمرین بر روی حرکت توپ (سبک-سنگین-نرم)
  • استفاده از Set driven key
  • joint ، ايجاد مفصل براي کاراکتر، کار با پنجرهSkeleton
  • ایجاد ik fk
  • قرار دادن کنترلرهای حرفه ای بر روی کاراکتربوسیله constrain
  • ایجاد قابلیت حرکتی برای کاراکتر (ریگ پا و دست و صورت)میتوانید بدن کاراکتر را حرکت بدید
  • ايجاد حرکت راه رفتن دویدن صحبت کردن بر روي کاراکتر
  • دايناميک، ايجاد حرکت مو و لباس
  • ايجاد جسم نرم ، ايجاد پارچه
  • شبيه سازي دریا و زیر دریا
  • شبيه سازي برف
  • شبیه سازی شکستن و خورد شده دیوار یا زمین
  • تکرار و انبوه سازی کاراکترها بوسیله instance کردن particle

Maya3
  • خروجي و تنظيمات نهايي انيميشن
  • انواع نور و کاربرد آنها ، نورپردازي ، ايجاد نور بر روي صحنه ، ايجاد سايه ها
  • آشنايي با دوربين ها و استفاده از DOF
  • آشنايي با نورپردازي غيرمستقيم،causticsandillumination
  • Final gather
  • آشنايي بانور پردازي محيطيmental ray
  • آشنايي با رندر لايه اي، پروژه عملي
  • Render pass
  • سایز رندر و فرمتهای خروجی

 
مشاوره و ثبت نام
88889796
داخلی 111

مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک

جهت ثبت نام یا رزرو آنلاین به صفحه آموزش دوره ساخت انیمیشن مراجعه نمایید.